Början och slutet

12:13 PM

Hej!

Mitt första blogginlägg. Varför skapar jag en blogg? För att jag inbillar mig att mitt liv är så pass intressant att andra vill höra om det.

Jag kan till exempel berätta om min Stockholmsresa. Jag träffade mina barndomsvänner som jag inte sett på många, många år. Det var roligt. Vi är nog världens coolaste gäng. (Hallå, våra mammor kallades barnvagnsmaffian! Gangster)

Jag träffade fina (och helt galna! på ett bra sätt) dansmänniskor. Det regnade men vi höll humöret uppe ändå. En dag senare var det fest. Och det var fest. Sen var resan slut. Slut!

Undrar om jag orkar skriva men nu när jag flyttar så kanske det finns någon som vill veta vad jag håller på med. Jag gör ett försök. Får även se vilket språk det blir på i framtiden.

Over and out,
Hannah

You Might Also Like

2 comments

  1. Du har mitt fulla stöd!

    / Basen

    ReplyDelete
  2. Det vill du allt bra veta va? ;) pussAugust 22, 2011 at 12:40 AM

    Klart vi är världens coolaste maffiagäng! Vad annars liksom? Etiopier lycka till på andra sidan vattnet fina barndomsvän :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Followers

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe