(Äntligen) på väg

3:09 AM

Hej!

Nu sitter jag här, på Schiphol flygplats, and let me till you, det är ganska fint här!

Det sista packades ner i väskan i går kväll, ganska sent. Det kändes lite ledsamt att sova i sin egna säng en sista gång på sisådär ett år, men ja. Mitt plan gick på Linköping 6.15, skapligt tidigt så när jag kom fram till Amsterdam sov jag lite på en såndär liggande stol.

Den här flygplatsen är verkligen ganska fin, för att vara en flygplats. Det finns spa, affärer, restauranger, en flygel, massa tv-apparater. Jag såg t o m en innergård (som måste vara ny för jag kan svära att den inte var där innan!) men listade inte riktigt ut hur man tog sig dit.

Nu skriver jag i en rush eftersom jag ska springa bort till min gate om bara några minuter. Men jag tyckte att ni, mina trogna bloggläsare (lol! eller?) förtjänade en uppdatering. AJUSTE, sen var jag på museum också och luktade på drinkar från en TV. Schiphol = amazing!

Nu väntar en 9 h lång flygresa. Hoppas jag får sitta bredvid någon som är trevligt och inte luktar äckligt. Det vore jobbigt.

Bon voyage! Fast det är fel. För det är jag som reser. So long istället då!

Nästa hållplats: Vancouver

Puss!

You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.

Followers

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe